eWOM y toma de decisiones del consumidor en el mercado hotelero: análisis bibliométrico

Cecilia Morales del Río, Antonio de Jesus Vizcaino

Producción científicarevisión exhaustiva

Resumen

The main objective of this article is to establish the bibliometric relationships between the terms: eWOM + Consumer decision-making process, as well as its trends and main indicators and dimensions studied in the last decade. We mapped the development of the research area in terms of the frequency of publications and their citations, journals and geographical dispersion. It was found that the eWOM and consumer decision-making ratio has a growing trend until 2017 and little done before 2009.

Título traducido de la contribuciónA bibliometric analysis of electronic Word-of-Mouth (eWOM) on the consumer decision-making process
Idioma originalSpanish
Páginas (desde-hasta)93-118
Número de páginas26
PublicaciónMercados y Negocios
Volumen2020
N.º42
DOI
EstadoPublished - 1 jul 2020
Publicado de forma externa

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
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Huella

Profundice en los temas de investigación de 'eWOM y toma de decisiones del consumidor en el mercado hotelero: análisis bibliométrico'. En conjunto forman una huella única.

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