Integración Académica y Social de Individuos con problemas en el Aprendizaje

Claudia Jaquelina Gonzalez, Alice Sibelli Sias, Deborah Tatiana Montalvo Salinas

Resultados de investigaciones

Resumen

A group of children with learning disabilities were required to go through an integration and social adaptation program. Significant results for academic competences are obtained in most of the children under the current program. However, cognitive abilities like attention and social adaptation call for special considerations. Implications for special education from the current educational program are discussed in the article.
Idioma originalSpanish
Páginas (de - a)237-257
Número de páginas21
RevistaENSEÑANZA E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA
Volumen12
Número2
Estado de la publicaciónPublished - 2007

    Huella digital

Citar esto

Gonzalez, C. J., Sibelli Sias, A., & Montalvo Salinas , D. T. (2007). Integración Académica y Social de Individuos con problemas en el Aprendizaje. ENSEÑANZA E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA, 12(2), 237-257.