Foto de Teresa Berenice Treviño Benavides

Teresa Berenice Treviño Benavides

  • 0 Citas
  • 0 Índice h
20172019

Resultados de investigaciones por año

Si hizo algún cambio en Pure, pronto podrá verlo aquí.

Resultados de investigaciones

2019

Digital Moms: Devices, Social Networking Sites, and Perceptions Towards Digital Marketing Strategies

Treviño Benavides, T. B., abr 2019, Handbook of Research on Digital Marketing Innovations in Social Entrepreneurship and Solidarity Economics. Saiz-Alvarez, J. M. (ed.). IGI Global Publishing, Vol. 1. p. 260-280 21 p.

Resultado de la investigación

Understanding digital moms: motivations to interact with brands on social networking sites

Treviño Benavides, T. B. & Pineda Garelli, J. L., 14 ene 2019, En : Qualitative Market Research. 22, 1, p. 70-87 18 p.

Resultado de la investigación

2018

Exploring the Uses and Gratifications of Digital Tools as Knowledge Transfer Media in Organisations

Zapata, L., Treviño Benavides, T. B., Morton Rodríguez, F. E. & Pineda Garelli, J. L., mar 2018, Management and Technological Challenges in the Digital Age. Novo Melo, P. & Machado, C. (eds.). 1 ed. CRC Press, Vol. 1. p. 87-106 19 p.

Resultado de la investigación