Foto de Teresa Berenice Treviño Benavides

Teresa Berenice Treviño Benavides

  • 0 Citas
  • 0 Índice H
20172019
Los cambios que haya realizado en Pure se mostrarán aquí próximamente.

Huella dactilar Profundice en los temas de investigación donde Teresa Berenice Treviño Benavides está activo. Estas etiquetas de temas provienen de los trabajos de esta persona. En conjunto forman una huella única.

  • 2 Perfiles similares
social media Social Sciences
habits Social Sciences
experience Social Sciences
Social media Business & Economics
Brand experience Business & Economics
Social networking sites Business & Economics
entertainment Social Sciences
purchase Social Sciences

Red Colaboración externa reciente a nivel de país. Sumergirse en la información haciendo clic en los puntos.

Resultado de la investigación 2017 2019

Conceptual model
Organizational culture
Service sector
Customer orientation
Customer experience

Digital Moms: Devices, Social Networking Sites, and Perceptions Towards Digital Marketing Strategies

Treviño Benavides, T. B., abr 2019, Handbook of Research on Digital Marketing Innovations in Social Entrepreneurship and Solidarity Economics. Saiz-Alvarez, J. M. (ed.). IGI Global Publishing, Vol. 1. p. 260-280 21 p.

Resultado de la investigación

Marketing strategy
Social networking sites
Digital marketing
Brand awareness
Technology marketing

Understanding digital moms: motivations to interact with brands on social networking sites

Treviño Benavides, T. B. & Pineda Garelli, J. L., 14 ene 2019, En : Qualitative Market Research. 22, 1, p. 70-87 18 p.

Resultado de la investigación

Social networking sites
Data collection
Social interaction
Netnography
Consumer-brand relationships

Exploring the Uses and Gratifications of Digital Tools as Knowledge Transfer Media in Organisations

Zapata, L., Treviño Benavides, T. B., Morton Rodríguez, F. E. & Pineda Garelli, J. L., mar 2018, Management and Technological Challenges in the Digital Age. Novo Melo, P. & Machado, C. (eds.). 1 ed. CRC Press, Vol. 1. p. 87-106 19 p.

Resultado de la investigación

Knowledge transfer
Employees
Knowledge management process
Communication channels
Information share

Premios